قوانین و مقررات سامانه رزرواسیون

۲۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۲ کد خبر : ۳۲۹۵ دسته ۱
تعداد بازدید:۲۶۰
قوانین و مقررات سامانه رزرواسیون اقامتگاه ها و امکانات دانشگاه

ضمن خیر مقدم به شما کاربر گرامی، به اطلاع می‌رساند:

  1. صدور و دریافت رسید خرید اینترنتی تنها در صورت تأیید قطعی پرداخت از جانب بانک امکان پذیر است.
  2. کلیه عملیات خرید در این سایت مشمول قوانین جاری تجارت الکترونیک بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
  3. در صورت انصراف تا ۲۴ ساعت پس از پرداخت، امکان لغو بدون جریمه وجود دارد.
  4. در صورتی که ۲۴ ساعت پس از پرداخت، لغو انجام شود، فقط ۵۰ درصد مبلغ واریز شده، به حساب کاربری شما در سامانه برگردانده می‌شود و به صورت نقدی قابل عودت نمی‌باشد.
  5. عملیات انصراف، تا ۷۲ ساعت قبل از تاریخ ورود به اقامتگاه، امکان‌پذیر است.
  6. در صورت عدم انصراف تا قبل از موعد مقرر (۷۲ ساعت) و یا عدم حضور، هزینه واریزی به هیچ عنوان قابل برگشت نخواهد بود.

در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی می‌توانید با میز خدمات دانشگاه تهران تماس حاصل فرمائید.


۳ رای